F.E.A.R.
Fény derült végre a Monolith titokzatos játékára is! A C&VG NOLF pletykája nem jött be, ez egy teljesen új frencsájz. A Monolith úgy látszik betegesen vonzódika röviditésekhez, az új cím a First Encounter Assault & Recon-t takarja. Egy szupertitkos kommandóról van szó, amelyet paranormális problematikák esetén vetnek be, amolyan X-Files SWAT Az új játék hangulatába és tónusában sokkal sötétebb, mint az eddigi színpompás Monolith játékok, inkább a Doom 3 és HL2 színvilága felé tendál. Már a bemutató első mondata ("I hear you're a bad motherfucker") is arra utal, hogy nem egy új Pokemon epizóddal állunk szemben. A játékhoz vadi új grafika motor is dukál, amelyet a Monolith saját maga fejlesztett (miután kukázta a Lithtech-et), és természetesen fel van vértezve, mindenféle DX9 szépségekkel, plusz fizikai rendszerrel."
Kód: |
http://uploadport.com/request/?fid=UJMU0 http://uploadport.com/request/?fid=K4Q38 http://uploadport.com/request/?fid=4AON7 http://uploadport.com/request/?fid=4528H http://uploadport.com/request/?fid=977IH http://uploadport.com/request/?fid=2Q4U7 http://uploadport.com/request/?fid=J8D2K http://uploadport.com/request/?fid=A8SL4 http://uploadport.com/request/?fid=IIZNH http://uploadport.com/request/?fid=5K5UM http://uploadport.com/request/?fid=I567J http://uploadport.com/request/?fid=30X09 http://uploadport.com/request/?fid=8JWFZ http://uploadport.com/request/?fid=1RXIJ http://uploadport.com/request/?fid=JOL38 http://uploadport.com/request/?fid=H76UC http://uploadport.com/request/?fid=TL0BS http://uploadport.com/request/?fid=6EPAV http://uploadport.com/request/?fid=QX9I9 http://uploadport.com/request/?fid=7N3PU http://uploadport.com/request/?fid=9DO16 http://uploadport.com/request/?fid=B6740 http://uploadport.com/request/?fid=EUI6B http://uploadport.com/request/?fid=RUE58 http://uploadport.com/request/?fid=10367 http://uploadport.com/request/?fid=R3I6B http://uploadport.com/request/?fid=D16E0 http://uploadport.com/request/?fid=9G270 http://uploadport.com/request/?fid=0D7QL http://uploadport.com/request/?fid=CCRS6 http://uploadport.com/request/?fid=O382W http://uploadport.com/request/?fid=XC72P http://uploadport.com/request/?fid=6486P http://uploadport.com/request/?fid=K6B04 http://uploadport.com/request/?fid=23IV7 http://uploadport.com/request/?fid=046W0 http://uploadport.com/request/?fid=6LI31 http://uploadport.com/request/?fid=H6RVE http://uploadport.com/request/?fid=B307J http://uploadport.com/request/?fid=N0RB8 http://uploadport.com/request/?fid=TRFC4 http://uploadport.com/request/?fid=3JD4B http://uploadport.com/request/?fid=71636 http://uploadport.com/request/?fid=UU1BS http://uploadport.com/request/?fid=049TG http://uploadport.com/request/?fid=4S3L6 http://uploadport.com/request/?fid=6O7K2 http://uploadport.com/request/?fid=T4F8C http://uploadport.com/request/?fid=6A1WU http://uploadport.com/request/?fid=8QD4T http://uploadport.com/request/?fid=4VX3F http://uploadport.com/request/?fid=8UY5Z http://uploadport.com/request/?fid=8IRB7 http://uploadport.com/request/?fid=8V6WM http://uploadport.com/request/?fid=ON48R http://uploadport.com/request/?fid=2YNKX http://uploadport.com/request/?fid=3UXN1 http://uploadport.com/request/?fid=YL1WU http://uploadport.com/request/?fid=RCM6E http://uploadport.com/request/?fid=BI7JV http://uploadport.com/request/?fid=LCDM1 http://uploadport.com/request/?fid=119M9 http://uploadport.com/request/?fid=QA58H http://uploadport.com/request/?fid=007B2 http://uploadport.com/request/?fid=13QC5 http://uploadport.com/request/?fid=34GKF http://uploadport.com/request/?fid=PEWM7 http://uploadport.com/request/?fid=83RMG http://uploadport.com/request/?fid=46477 http://uploadport.com/request/?fid=416KW http://uploadport.com/request/?fid=36GWK http://uploadport.com/request/?fid=FR8Z4 http://uploadport.com/request/?fid=W6626 http://uploadport.com/request/?fid=6124F http://uploadport.com/request/?fid=919NN http://uploadport.com/request/?fid=8NPJ2 http://uploadport.com/request/?fid=R412H http://uploadport.com/request/?fid=V2L8M http://uploadport.com/request/?fid=P8IS7 http://uploadport.com/request/?fid=RKW7C http://uploadport.com/request/?fid=2Z949 http://uploadport.com/request/?fid=7H8CD http://uploadport.com/request/?fid=BC819 http://uploadport.com/request/?fid=7E02H http://uploadport.com/request/?fid=IK5C5 http://uploadport.com/request/?fid=81XFH http://uploadport.com/request/?fid=HR8X2 http://uploadport.com/request/?fid=6VNUA http://uploadport.com/request/?fid=Y0790 http://uploadport.com/request/?fid=ZDF49 | _________________
,,Az élet az egy kacat játék, de baromi jó a grafikája,, ,,Neem, nem akarok Windowsos lélegeztet?gépet!,, ,,A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jöv?re. A másik felének nincs pénze a drogokra.,, ,,Békés álomba szenderülve szeretnék meghalni, mint a nagyapám... Nem a félelemt?l üvöltve, mint az utasai!,, ,,A sün egy makacs madár. Csak akkor hajlandó repülni ha belerúgok.,, ,,Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, de közel van hozzá.,, ,,Ha a hó sárga, ne edd meg!,, ,,Egyszer használt, felbontatlan ejt?erny? eladó,, ,,Olyan nincs, hogy verekedés közben futballmeccs tör ki??,, ,,Van Tesco gazdaságos óvszer, csak el?bb ki kell enni bel?le a kempingsajtot.,, ,,Mostanában annyit dolgozom, hogy már kezd az ivás rovására menni,,
Hova töltsek fel?----------Nagyon fontos tudnivalók----------Hogyan kell helyesen linkelni? | |
Vissza az elejére |
|
 |
Imz Moderátor


Csatlakozott: 2006.01.03., Kedd, 1:08 Hozzászólások: 439 Tartózkodási hely: Szombathely
|
Elküldve: Kedd. Ápr. 18, 2006 4:46 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Mechwarrior 4
Mechwarrior 4 Dátum : 2001-01-08 19:27:01 Szerző : Eddy Rebel
A Mechwarrior 4-est, csakúgy, mint a sorozat eddigi tagjait, a FASA Corporation fejlesztette. Azonban a kiadó immár a Microsoft, aki jó üzletet csinált. A Mech4 ugyanis határozottan jól sikerült.
A Mechwarrior sorozat a jövőben játszódik, ahol minden elképzelhető technikai fejlődés végbement. Lézer, meg hipertér, meg az ilyesmik. Viszont bármilyen fejlett is a világ, a birodalmak élén ettől még királyok állnak, uralkodó dinasztiák. Vannak hercegek is, de nem fehér lovon. Ugyanis bármilyen fejlettek is a bevetett csatahajók, tankok, helikopterek vagy repülők, a csatába nincs esélyük beleszólni � a fő erőt a 25-100 tonnás, hatalmas méretű, többé-kevésbé emberszabású, ember által irányított robotok, a BattleMech-ek döntik el. Bár sok különböző Mech van, mindegyikük elég tűzerővel rendelkezik ahhoz, hogy egy tehetséges pilótával legyepáljon egy egész tankhadosztályt, vagy a kisebb épületeket egyszerűen a földbe tapossa. Némelyik 100 km/h körüli sebességekkel repeszt, némelyik egymaga képes elsüllyeszteni egy LRM20-asokkal megrakott csatahajót.
A történet szerint minket Ian Dresarinak hívnak. Nemes családunk a múltbeli ügyeinkért kitagadott, és legközelebb akkor hallunk róluk, amikor a hatalmon lévő Steiner-dinasztia lemészárolja őket, mind egy szálig. Kivéve persze hősünket, akinek apuci fél órával halála előtt egy videoüzenetben elmondja, hogy megbánta, hogy kitagadott minket, és valójában mindig is szeretett stb. A családunk lemészárlása pedig nem teszi túl rokonszenvessé a szülőbolygónkon, Kentaurison zsarnokoskodó Steinert, úgyhogy a feladat adott: bosszú. Kaparjunk össze egypár Mech pilótát, és csapjunk oda nekik, ahol a legjobban fáj! Természetesen ugyanis Ian nem csak karizmatikus vezető, hanem félelmetes harcos is. Fehér ló helyett ott van kezdetnek a Shadowcat.
Az ellenségtől zsákmányolt Mecheket és fegyvereket a privát MechLab-ünkben legózhatjuk össze. Van egy alap váz, ami elbír X tonnát. (Ez az X kezdetben kicsi, a játék vége felé már igen nagy.) Erre a vázra felpakolhatunk nagyobb motort, páncélt, fegyvereket és különféle ketyeréket; majd az egészet lefesthetjük hupilila kockásra, vagy esetleg másmilyenre. (Pöttyösre.)
Mik azok a különféle ketyerék? Pl. az ellenfél radarját zavaró ECM (Electronic Countermeasures), a sajátunk hatótávát kitoló BAP (Beagle Active Probe), az éjszakai látókészülék (Light Amplification), vagy a ránk kilőtt rakétákra automatikusan tüzet nyitó AMS, vagy LAMS. (Laser- vagy sima Anti-Missile System.)
Háromféle felpakolható fegyver van: a sárga színnel jelölt klasszikus csúzli (géppuskák és egyebek), a piros színnel jelölt lézerek (és lángszórók), valamint a zöld színű, különféle hatótávolságú rakéták. Mindegyiket az azonos színnel jelölt tárolóhelyekre pakolhatjuk be, a szürke �Omni� helyekre pedig azt teszünk, amit akarunk.
Na de miért tegyünk Machine Gun Array-t (géppuska) a Mechre, mikor a lézerhez nem kell lőszer, és még néhány esetben könnyebb is? 1: mert az MG némely lézernél hatékonyabb; 2: mert a lézer igen könnyen felmelegedik. A Mechhel a harctéren két gondunk lehet: az egyik, hogy darabokra lövik (erre majd később térünk ki), a másik, hogy túlmelegedik (overheat). Ha a hőmérséklet eléri a 10000 K-t (Ez vajon Kelvin? Mert akkor érdekes az alapból 0 K hőmérséklet, ami ugyebár a tudomány mai állása szerint nem érhető el; másrészt pedig 10000 K az igen sok.), akkor a Mech felrobban. Ez ellen a robottervezők egy igen hatásos védelmet építettek be: amikor 9800 felé közeledsz, a vas megszólal, kedves, puha női hangon: Heat level critical, shutdown imminent. A Mech leguggol, és mozdulatlanul kivárja, amíg 7000 K köré hűl. Eközben a pilóta benn malmozik, és számolja a Mechet nyaldosó lézersugarakat. Ez nem éppen szívmelengető tevékenység. Na meg unalmas is. Nagyon hatékony tud lenni, főleg lézerrel felszerelt Mechek ellen, sivatagban, hogy lángszórókkal megkenjük őket. Ennek hatására ugyanis felmelegednek, és vagy nem lőnek vissza, vagy leállnak. (Heat level critital. Shutdown... � jól van, már hallottuk!!) Úgyhogy mi a megoldás? Vagy tegyünk fel kevésbé tüzes pukkantókat, vagy szereljük tele a kedvencünket Heat Sinkekkel. Ezek segítenek lehűteni a robotot, de nem tökéletesek. Azonkívül 1 tonna mindegyik. Sokszor nem marad más megoldás, mint kevesebb PPC-t fölszerelni.
Mit? PPC-t. A játék egyik csodafegyvere a Particle Projection Cannon (részecskeágyú), illetve az ER (nagyobb hatótávú, Extended Range) változata. Nagyon könnyű, �mindössze� 7 vagy 6 tonna, marha messze visz, és eszméletlen nagyot sebez. Jellegzetes hatása van, ha eltalálnak vele: a HUD összevissza ugrál és pillanatokra kihagy, miközben hallod, hogy sül meg a robot alattad. Viszont iszonyatosan fel tud melegedni. Ha erre gyúrsz, próbálj vízből lődözni, a víz pillanatok alatt lehűt. A lézerek csoportjába tartoznak a lángszórók (Flamer), a Large, Medium, és Small lézerek (a Large nagyot sebez, de lassan tölt újra, a Small kicsit, de ő is), a szintén háromféle méretű Pulse lézerek (ezek általánosan kisebbet sebeznek, mint a sima lézerek, és gyorsabban töltenek újra), a Bombast Laser (ez egy különleges fegyver, a tűzgombot lenyomva elkezd töltődni, aztán ha elengeded, vagy teljesen föltöltődött, lő. Használatuk némi gyakorlatot igényel), és a már szóba került PPC. Általában minden fegyverre igaz, hogy a Clan, vagy ER változata jobb. Például a Clan Medium Pulse Laser távolabbra lő, nagyobbat, csak éppen egy kicsit jobban melegedik. Vagy pl. egyes fegyverek Clan verziói könnyebbek. (Ez nagyon fontos szempont! Könnyebb fegyverből több fér!) A rakéták lehetnek SRM-ek (kis hatótáv), MRM-ek (közepes hatótáv), és LRM-ek (nagy hatótáv). Minél nagyobb a szám, annál nagyobbat sebeznek. Az LRM20 például nagyon nagyot. Szerintem a legjobban kiegyensúlyozottak az SSRM-mek, amiknek hatótávuk kicsi, de be tudják fogni a célpontot, mint az LRM-mek.
A puskák közé került egy pár érdekes fegyver is. Persze vannak hagyományos géppuskák is (MG Array), vagy ágyúk (AC5, AC10 stb.), de az igazi poén pl. az LBX AC10, vagy különösen az AC20. Ezek olyanok, mint a sörétes puskák: közelről sebeznek nagyot, mert szórnak. Meggyőző hatásuk van: a kedvenc Mechemen kettő van, és egy-egy jól elhelyezett lövéssel akár le lehet szedni egy viszonylag gyengébben páncélozott robotot. Pl. egy alap Uzielt simán leszedsz közelről, ha eltalálod vagy a pilótafülkét, vagy a közepét. A másik humoros fegyver a Long Tom Artillery. 20 tonnát nyom, akár már egy lövéssel túlmelegítheti a Mechet, nehezen lehet vele célozni, és jó, ha félpercenként lőhetsz egyet vele; de területre hat, és sebez, mint a Little Boy. Ha telibe kapsz vele valakit, annak nemes egyszerűséggel annyi. Nekem mindazonáltal nem annyira jött be, mert nagyon ívelt a röppályája, nagyon nehéz eltalálni vele egy messzebb lévő célpontot. Ha meg közel van, akkor te is sebződsz, mert ugyebár területre hat. De ha begyakorlod a használatát, nagyon eredményes lehetsz vele. Távoli célpontok ellen inkább a Gauss Rifle jó, ami szintén jó nagy lövedéket lő ki, de nyílegyenesen. A ráközelítéssel (zoom, ez minden Mechben szériafelszerelés) hatásos mesterlövészpuska válhat belőle.
Minden Mechre más mennyiségű fegyver fér. A legtöbb persze a száztonnásakra rakható, mint az Atlas vagy a Daishi, de igencsak van tűzereje a 90 tonnás Mad Cat MkII-nek is. Ez utóbbi még akár gyorsnak is nevezhető (hát, a Daishihez képest biztosan). A BattleMech-edre fölszerelt fegyvereket csoportokba oszthatod. 6 lehetséges csoport van, az egyesben általában a Pulse lézerek és géppuskák vannak, a másodikban a rakéták, a harmadikban az ún. Big Punch fegyverek, amik lassan töltenek újra, de akkor nagyot ütnek. A negyedikbe én a lángszórót (lángszórókat) szoktam rakni. Ez alapján hat (!) tűzgomb van, szerintem a legcélszerűbb ezeket az Ins, Home, PgDn stb. gombokra kiosztani. Apropó billentyűzetkiosztás. A játékban gyakorlatilag az egész billentyűzetet használod, plusz még mellé egy egeret vagy joystickot. Egy kézzel kell elérned a kurzorbillentyűket, az Ins, Home, PgDn gombokat, a szóközt, és a funkcióbillentyűket. Ezzel az átlagembernek gondjai lehetnek. Azért meg lehet szokni, nem olyan rossz a helyzet.
A probléma abból ered, hogy a Mechhel mész előre, vagy hátra, tehát gyorsítasz ill. lassítasz. 2 gombbal forgatod a lábait jobbra és balra. A Backspace-szel visszafordulsz. Ezenfelül viszont még forgatod külön a törzset jobbra, balra, föl és le. Ezt legcélszerűbb az egérre kiosztani. Ez már elég bonyolult ahhoz, hogy meg kelljen szokni, de vannak még olyan gombok is, mint: hűtőfolyadék kiöntése, auto shutdown kikapcsolása, következő célpont, legközelebb lévő célpont, legközelebb lévő barát... Aztán meg még a csapat tagjait (lancemates) is irányítani kell, mert mi volnánk a parancsnok vagy mi... Ezt a funkcióbillentyűkkel tudjuk megoldani.
A parancsnoklás a következőképpen működik: Max. 3 �alattvalónk� van. Az egész csoport együtt az Omega Lance. Ebből mi vagyunk az Omega Lead, ők pedig szépen sorban az Omega 1, 2, 3. Először is, kinek akarunk parancsot adni? Az egész csapat együtt az f4, a csapattagok egyedül f1, f2, f3. Amikor valamelyiket megnyomtuk, megjelenik a parancsok listája. A lényegesek ebből a Form On Me (f3, alakzat felvétele mögöttem), és az Attack My Target (f1, támadd meg a célpontomat). Nem vagyok képes rájönni, hogy miért van szükség olyan parancsokra, hogy Hold Fire (tüzet szüntess!) vagy Shut Down (kapcsold ki a Mechet). Még jó, hogy nem osztják ki a Commit Suicide (legyél öngyilkos) parancsot. Viszont multiplayerben jól jöhet a Capture Flag parancs (szerezd meg a zászlót).
A játék átvezető animációi nem sikerültek nagyon fényesre. A befejező animáció különösen gyenge, pont akkor, amikor az ember valami szépet várna... Viszont az intro nekem tetszett. Nem szép, de annak ellenére, hogy kicsit nyálas, jó hangulatot teremt. (Arról szól, hogy a királyi palota védelméből megmaradt utolsó Mech pilótája hősi halált hal, ahelyett hogy megadná magát.)
A játék grafikája szép, de a gépigénye is nagy. Nagyon nagy. Akinek nincs legalább egy Voodoo 2-ese, meg egy 300-as procija, sajnos elfelejtheti. Nálam, egy Voodoo 3-ason és 433-as procin nem túl szépen, 640x480-as felbontásban, de fut. Mindazonáltal a játék jó. A játékmenet egy helyen ágazik el (vagy megmentjük a nővérünket, vagy fegyvereket szerzünk a palota lerohanásához. A palotát le lehet rohanni a meglévő fegyvereinkkel is, de úgy nehezebb.) Igaz, hogy nem szépek az animációk, de minden küldetés végén kapunk egypár videoüzenetet a taktikai parancsnoktól (akit Alice-nek hívnak), az ellenféltől, a pilótáinktól, vagy a fő-fő technikustól. Maga a küldetések grafikája sem túl rossz, kár, hogy nem lehet a Mecheken látni, milyen fegyvert hordoznak. De ne legyünk telhetetlenek, a játék jó hangulatot tud teremteni, és a zsákmányolt Mechek és fegyverek összelegózásával is el lehet szórakozni. A történet végére biztos kialakul nálad is �a tökéletes Mech� képe, amiben ülve te lehetsz a Mech mester.
Kód: |
http://rapidshare.de/files/7271015/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part01.rar.html http://rapidshare.de/files/7272105/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part02.rar.html http://rapidshare.de/files/7915118/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part03.rar.html http://rapidshare.de/files/7916483/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part04.rar.html http://rapidshare.de/files/8289209/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part05.rar.html http://rapidshare.de/files/8289468/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part06.rar.html http://rapidshare.de/files/8302998/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part07.rar.html http://rapidshare.de/files/8303002/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part08.rar.html http://rapidshare.de/files/8304750/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part09.rar.html http://rapidshare.de/files/8305380/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part10.rar.html http://rapidshare.de/files/8348359/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part11.rar.html http://rapidshare.de/files/8348414/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part12.rar.html http://rapidshare.de/files/8351205/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part13.rar.html http://rapidshare.de/files/8351214/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part14.rar.html http://rapidshare.de/files/8355578/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part15.rar.html http://rapidshare.de/files/8355558/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part16.rar.html http://rapidshare.de/files/8356773/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part17.rar.html http://rapidshare.de/files/8356780/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part18.rar.html http://rapidshare.de/files/8409903/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part19.rar.html http://rapidshare.de/files/8409926/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part20.rar.html http://rapidshare.de/files/8411059/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part21.rar.html http://rapidshare.de/files/8411147/MechWarrior_4_-_Mercenaries.part22.rar.html | Pass:-=[www.moncojhr.com]=-
Vagy:
Kód: |
1.CD: http://rapidshare.de/files/13408465/mechwarrior4cd1.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/13413023/mechwarrior4cd1.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/13417806/mechwarrior4cd1.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/13422771/mechwarrior4cd1.part4.rar.html http://rapidshare.de/files/13427594/mechwarrior4cd1.part5.rar.html http://rapidshare.de/files/13404176/mechwarrior4cd1.part6.rar.html
2.CD: http://rapidshare.de/files/13342426/mechwarrior4cd2.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/13347556/mechwarrior4cd2.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/13352921/mechwarrior4cd2.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/13431760/mechwarrior4cd2.part4.rar.html http://rapidshare.de/files/13337552/mechwarrior4cd2.part5.rar.html | _________________
,,Az élet az egy kacat játék, de baromi jó a grafikája,, ,,Neem, nem akarok Windowsos lélegeztet?gépet!,, ,,A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jöv?re. A másik felének nincs pénze a drogokra.,, ,,Békés álomba szenderülve szeretnék meghalni, mint a nagyapám... Nem a félelemt?l üvöltve, mint az utasai!,, ,,A sün egy makacs madár. Csak akkor hajlandó repülni ha belerúgok.,, ,,Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, de közel van hozzá.,, ,,Ha a hó sárga, ne edd meg!,, ,,Egyszer használt, felbontatlan ejt?erny? eladó,, ,,Olyan nincs, hogy verekedés közben futballmeccs tör ki??,, ,,Van Tesco gazdaságos óvszer, csak el?bb ki kell enni bel?le a kempingsajtot.,, ,,Mostanában annyit dolgozom, hogy már kezd az ivás rovására menni,,
Hova töltsek fel?----------Nagyon fontos tudnivalók----------Hogyan kell helyesen linkelni? | |
Vissza az elejére |
|
 |
Imz Moderátor


Csatlakozott: 2006.01.03., Kedd, 1:08 Hozzászólások: 439 Tartózkodási hely: Szombathely
|
Elküldve: Kedd. Ápr. 18, 2006 4:44 pm Hozzászólás témája: |
|
|
No One Lives Forever 2
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way
A számítógépek fejlődése, ezen belül is a processzorok sebessége és a videokártyák legújabb nemzedéke lehetővé tette a játék fejlesztő cégek számára, hogy a jelenleg fejlesztés alatt álló játékokat olyan tulajdonságokkal ruházzák fel, amelyekkel eddig nem találkozhattunk. Ilyen játék lesz a jövő év első felére várható No One Lives Forever 2 is, amely a múlt év egyik legsikeresebb játékának a folytatása. Ismét a mesterkém, Cate Archer bőrébe bújva kell változatos feladatokkal megbirkóznunk. Különböző lopakodós, lopkodós, kinyírós feladatokat kapunk majd, és a kelléktárunk is jelentősen kibővül. Így például akár egy banán is kaphat támadó jellegű harci feladatot! (Bár ez ellen a Monty Python rajongók már úgyis tudnak védekezni Amíg a stratégiailag elhelyezett banánhéjon elcsúszott ellenfelünk sajgó fejét tapogatja, felkapjuk a fegyverét, és máris a mi kezünkben van a helyzet irányításának a kulcsa!
A játék grafikailag is jó lesz, ennek biztosítéka a házilag fejlesztett és más játékfejlesztő cégek részére is eladott grafikus motor, valamint a kiváló grafikusi és animátori gárda. A játék azonban valószínűleg mégsem ettől emelkedik majd ki a hasonló jellegű játékok közül, hanem attól, hogy a fejlesztők a processzorok megnövekedett teljesítménytöbbletét elsősorban a mesterséges intelligencia vezérlésére csoportosították át. A fejlesztés elején döntés született arról, hogy a játék életszerűségét azzal növelik, hogy a számítógép által vezérelt szereplők nagyon bonyolult, egyes esetekben akár egyéniséget is tükröző kódot kapnak. Ez a kód teszi lehetővé a számítógépes szereplőknek, hogy hihető, emberihez hasonló viselkedést mutassanak fel. Például lehetséges az, hogy kíváncsi lesz az illető, vagy elálmosodik, de ennél bonyolultabb dolgokra is képes lesz majd az MI.
Képzeljünk el egy olyan esetet, hogy az általunk vezérelt szereplő bemegy egy szobába, lekapcsolja a villanyt, és kutatni kezd az iratok között, miközben véletlenül leejt valamit. Ilyenkor bizton számíthatunk arra, hogy egy közelben tartózkodó számítógépes szereplő ezt meghallja, és kíváncsi lesz arra, hogy vajon mi okozhatta a zajt, ezért jobb, ha a szereplőnkkel gyorsan elhúzunk valami biztonságos helyre, és közben mi megnézzük, mi is történik a szobában. Először lépéseket hallunk, majd az ajtó kinyílik. Az MI rögtön észleli, hogy a világítás ki lett kapcsolva, ezért először felkapcsolja a villanyt, majd alaposan "szemügyre" veszi a szobát. Ha az illető elég kíváncsi, és mondjuk egy szép nagy íróasztal is van a szobában, akkor lehet, hogy még az alá is benéz. Miután semmit sem talált, ezért úgy "gondolja", hogy pl. egy betévedt macska vagy valami hasonló okozhatta a zajt, így szépen becsukja az ajtót és visszamegy a helyére. Egy 5 évvel ezelőtti játékban egy ilyen helyzetben betoppanó MI vezérelt karakter nem vacakolt volna sokat a villannyal, hanem fogta volna a géppisztolyát és ripityára lövi a szobát, hátha mi is benne vagyunk valahol.
Másik érdekes lehetőség, hogy az MI szereplőknek is elfogyhat a lőszere, vagy elveszítheti a fegyverét, de ekkor sem válik gyámoltalan csecsemővé, mert a körülötte heverő tárgyakat (akár üvegtálakat, vagy székeket is) alkalmi fegyverként tudja majd használni. Rejtő után szabadon: Kitűnő széklábak, elsőrangú elsősegély! Másik érdekes ötlet, ha például az üldözés során a létrát magunk után húztuk, és nincs semmi kapaszkodó vagy nagyobb tárgy a fal túlsó oldalán, akkor sem lehetünk biztosak abban, hogy az üldözök egymás vállára állva nem kapaszkodnak-e majd utánunk, tovább folytatva az üldözést!
Az is növeli majd a játékélményt, hogy az első részben még elég nyíltan az asztalon heverő titkos dokumentumokat itt elrejtették valamelyik irattartóban vagy fiókos szekrényben. A szekrényekben és a dossziékban történő kutakodást egy egyszerűen kezelhető interfész funkció fogja segíteni.
Persze a játék többi részét sem hanyagolták el a fejlesztők, és az első részhez hasonlóan nagyon sokféle hagyományos és kevésbé hagyományos fegyver tartozik majd az arzenálunkba. Mind egy-, mind többszemélyes játékmódok is rendelkezésünkre állnak majd. Az utóbbiban akár 4 egymást segítő ügynök is harcolhat vállvetve a gonoszok ellen. A játék képi és karakter humora is legalább olyan jó lesz, mint ahogy azt első részben megszoktuk.
A fentiek alapján nem mindennapi élményben lesz része annak, aki jövőre megvásárolja ezt a szórakoztatónak ígérkező játékot.
Kód: |
http://rapidshare.de/files/13733921/noonelivesforever2cd1.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/13739804/noonelivesforever2cd1.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/13744968/noonelivesforever2cd1.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/13749052/noonelivesforever2cd1.part4.rar.html http://rapidshare.de/files/13751935/noonelivesforever2cd1.part5.rar.html http://rapidshare.de/files/13754789/noonelivesforever2cd2.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/13757091/noonelivesforever2cd2.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/13759446/noonelivesforever2cd2.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/13761612/noonelivesforever2cd2.part4.rar.html http://rapidshare.de/files/13762405/noonelivesforever2cd2.part5.rar.html | _________________
,,Az élet az egy kacat játék, de baromi jó a grafikája,, ,,Neem, nem akarok Windowsos lélegeztet?gépet!,, ,,A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jöv?re. A másik felének nincs pénze a drogokra.,, ,,Békés álomba szenderülve szeretnék meghalni, mint a nagyapám... Nem a félelemt?l üvöltve, mint az utasai!,, ,,A sün egy makacs madár. Csak akkor hajlandó repülni ha belerúgok.,, ,,Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, de közel van hozzá.,, ,,Ha a hó sárga, ne edd meg!,, ,,Egyszer használt, felbontatlan ejt?erny? eladó,, ,,Olyan nincs, hogy verekedés közben futballmeccs tör ki??,, ,,Van Tesco gazdaságos óvszer, csak el?bb ki kell enni bel?le a kempingsajtot.,, ,,Mostanában annyit dolgozom, hogy már kezd az ivás rovására menni,,
Hova töltsek fel?----------Nagyon fontos tudnivalók----------Hogyan kell helyesen linkelni? | |
Vissza az elejére |
|
 |
Imz Moderátor


Csatlakozott: 2006.01.03., Kedd, 1:08 Hozzászólások: 439 Tartózkodási hely: Szombathely
|
Elküldve: Kedd. Ápr. 18, 2006 4:42 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Advanced Battlegrounds 0323
Advanced Battlegrounds: The Future of Combat (PC)
Grab your choice from over 20 destructive hi-tech weapons including heavy machine guns, rocket launchers and plasma rifles as you set out to seek-and-destroy your enemy once and for all. Take control of awesome vehicles like four-wheelers, speeder bikes and giant mech-robots as you battle across gigantic landscapes, huge air masses and vast oceans. Environments include tropical forests, brutal deserts, icy glaciers, military bases and space stations. There are 16 single-player missions, as well as five multiplayer modes for up to 32 players (on eight multiplayer maps): Assault, Capture the Flag, Deathmatch, Team Deathmatch and Team Domination. Equip yourself with a powerful arsenal of over 20 hi-tech weapons – each more deadly than the last and drive and pilot numerous futuristic vehicles from four-wheelers and hovering speeder bikes to giant mech-robots.
Játék Infók
Fejlesztő: Techland (Poland) Kiadó: DreamCatcher Interactive Müfaj: FPS Kibocsátás Dátuma: December 13, 2004 Gépigény:
Minimum
System: PIII 800MHz or equivalent RAM: 256 MB Video Memory: 32 MB Hard Drive Space: 1700 MB
Ajánlott:
System: P4 1.5 GHZ or equivalent RAM: 512 MB Video Memory: 64 MB Other: DX 9 compatible sound card MB
Kód: |
http://rapidshare.de/files/13911544/advancedbatllegroundscd1.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/13914107/advancedbatllegroundscd1.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/13946486/advancedbatllegroundscd1.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/13951490/advancedbatllegroundscd1.part4.rar.html http://rapidshare.de/files/13917737/advancedbatllegroundscd1.part5.rar.html
http://rapidshare.de/files/13924209/advancedbatllegroundscd2.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/13926435/advancedbatllegroundscd2.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/13929148/advancedbatllegroundscd2.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/13932165/advancedbatllegroundscd2.part4.rar.html http://rapidshare.de/files/13935511/advancedbatllegroundscd2.part5.rar.html http://rapidshare.de/files/13939210/advancedbatllegroundscd2.part6.rar.html http://rapidshare.de/files/13941976/advancedbatllegroundscd2.part7.rar.html | _________________
,,Az élet az egy kacat játék, de baromi jó a grafikája,, ,,Neem, nem akarok Windowsos lélegeztet?gépet!,, ,,A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jöv?re. A másik felének nincs pénze a drogokra.,, ,,Békés álomba szenderülve szeretnék meghalni, mint a nagyapám... Nem a félelemt?l üvöltve, mint az utasai!,, ,,A sün egy makacs madár. Csak akkor hajlandó repülni ha belerúgok.,, ,,Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, de közel van hozzá.,, ,,Ha a hó sárga, ne edd meg!,, ,,Egyszer használt, felbontatlan ejt?erny? eladó,, ,,Olyan nincs, hogy verekedés közben futballmeccs tör ki??,, ,,Van Tesco gazdaságos óvszer, csak el?bb ki kell enni bel?le a kempingsajtot.,, ,,Mostanában annyit dolgozom, hogy már kezd az ivás rovására menni,,
Hova töltsek fel?----------Nagyon fontos tudnivalók----------Hogyan kell helyesen linkelni? | |
Vissza az elejére |
|
 |
Imz Moderátor


Csatlakozott: 2006.01.03., Kedd, 1:08 Hozzászólások: 439 Tartózkodási hely: Szombathely
|
Elküldve: Kedd. Ápr. 18, 2006 4:40 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Call of Duty: United Offensive
Fejlesztő: Infinity Ward
Kiadó: Activision
Kategória: FPS
A 2003-as év legsikeresebb játéka minden kétséget kizárva a Call of Duty volt. A Medal of Honor: Allied Assault fejlesztői közül kivált Infinity Ward csapat alkotása a jelentős konkurencia (MoH:AA és BF1942 és kiegészítőik) mellett is nagy népszerűségre tett szert. Lapunk olvasói is elsöprő fölénnyel szavazták meg az Év játéka díjra, és szerkesztőségünk berkein belül is az egyik legkedveltebb játék már egy éve. Ahogy az lenni szokott, a kiadó nem hagyja veszni az aranytojást tojó tyúkot: a CoD se maradhatott küldetéslemez nélkül. A United Offensive fejlesztését az Activision a Gray Matter Interactive Studiosra bízta (reménykedjünk benne, hogy ennek hátterében az áll, hogy az Infinity Ward csapat valami mással – nevezetesen egy második résszel – van elfoglalva . Ezt a csapatot a Redneck Rampage és Kingpin játékok mögött álló Xatrix fejlesztőcég tagjai alapították, és eddigi legnevesebb alkotásuk az id Software klasszikus Wolfenstein játékának folytatása, a Return to Castle Wolfenstein volt.
Talán az egyik legnagyobb újítás az alapjátékhoz képest a járművek megjelenése. Dzsipeket és különböző tankokat vezethetünk, vagy ülhetünk be utasnak, illetve a rajta lévő gépfegyver mögé állva onnan irthatjuk ellenfeleinket. A járművekbe egy, kettő vagy három fő fér bele, a dzsipeknél az első katona irányítja a járművet, a második a rajta lévő gépfegyvert vezérelheti, a harmadik pedig egyszerű utas lehet. A tankokban az irányítás mellett az ágyúért felel az első beugró szereplő, míg egy esetleges második játékos az ágyútorony gépfegyverét használhatja.
Természetesen számos új fegyver is került a kiegészítőbe, mindhárom fél részére. Telepített fegyverek már eddig is voltak a pályákon, most már azonban mobil változatuk is van, melyeket használat előtt állványzatukra kell lehelyezni. Ilyen például az amerikaiaknál a Browning .30 M1919A6 vagy a német Machinegewehr 34. Az angolok és oroszok kaptak egy-egy új pisztolyt, az angoloknál pedig megjelent a Stan Mk IIs hangtompítós változata. A tankok elleni harchoz bevethetjük a kézigránátnál nagyobb erejű robbanóanyag-csomagot (használata ugyanaz, mint a gránátnak), vagy a különböző új, az alapjátékban lévőnél erősebb rakétavetőket (Bazooka, Panzerschrek). Újdonság még a németeknél megjelenő lángszóró is. Nem fegyver, de új a multiplayer játékban használható füstgránát, mely fedezékül szolgáló jótékony füstöt szolgáltat katonáink számára. A gránátok használata is fejlődött: lehetőség van az időzítésükre is, azaz mi dönthetjük el, hogy 1-5 mp között mikor robbanjon az eldobástól számítva (persze nem árt vigyázni, nehogy a kezünkbe robbanjon fel, ha elszámoljuk magunkat .
Kisebb, de hasznos újítás a sprintelési lehetőség: korlátozott ideig ugyan, de a fegyvert mellőzve rövid távon gyorsabban futhatunk. Utána persze nem csoda, ha lihegni kezd emberünk, de bizonyos idő alatt újra feltöltődik sprintelési képessége és szaladhatunk tovább.
Az egyjátékos mód ezúttal a második világháború második felét dolgozza fel: amerikai oldalról az Ardennekben zajló eseményektől kapcsolódhatunk be, a britek oldaláról egy kis szicíliai kalandban vehetünk részt, míg az oroszoknál Kurszk ostromától indul a történet - összességében 13 küldetésben vehetünk részt. Az egyszemélyes rész már az alapjátékban se volt hosszú, ez ugyanúgy elmondható a United Offensive-ről is: előképesítéstől és nehézségi szinttől függően 8-12 óra szükségeltetik a végigviteléhez.
A játék látványvilágáról és hangulatáról együttesen elmondható, hogy nagyon jól érvényesül a készítők azon törekvése, mely szerint még inkább filmszerűbbé akarták varázsolni a játékot. Az egyszemélyes küldetések látványvilága meglehetősen gazdag, köszönhetően a legkülönbözőbb helyszíneken zajló küldetéseknek.
Talán a legélvezetesebb újítása az egyszemélyes játéknak, hogy gyakorlatilag minden küldetésben kiszélesedik körülöttünk a világ, vagyis nem csak a mi fókuszunkban zajlanak az események, hanem körülöttünk mindenhol: a levegőben repülőgépek húznak el (és zuhannak le a közelben), a többi frontszakaszon is küzdenek a katonák stb.. Általánosságban elmondható, hogy jó pár szép, új effekt került a játékba, kezdve a különböző robbanási/füstölési effektektől a lezuhanó gépeken át az éjszakában fellőtt jelzőrakétáig. Annyi új környezeti elemmel sikerült tarkítani a játékmenetet, hogy nem igazán lehet kiszámítani az események további menetét, ami meglehetősen élvezetessé és kellően változatossá teszi a játékot. Arról nem is beszélve, hogy bár eddig is voltak szép nagy fegyverek, most újabbakkal gazdagodott a készlet: a képekről gondolom már mindenki ismeri, hogy a B-17-es bombázó gépágyúját is meg lehet markolni, de ugyanígy lehet a tank, a dzsip, vagy egy őrnaszád fegyverzetét is kezelni.
Az egyes pályák általában kellemesen nagy kiterjedésűek, és így elég sok feladatot kell teljesítenünk rajtuk. Az azonban semmit sem változott, hogy többnyire előre kijelölt (illetve felaknázott) úton vagyunk végigterelve. Ezen az úton azonban nem igazán fogunk unatkozni, hiszen annak ellenére, hogy legtöbbször nem egyedül harcolunk, az ellenség mindig jó nagy túlerőben van. Bár ha már a csapattársaknál tartunk, akkor el kell mondani, hogy a bajtársaink célzó-képessége a polgári szolgálatosokéval összemérhető, de nélkülük azért egy-két szituációt képtelenség lenne megoldani.
Az egyszemélyes küldetésekben csupán pár apró negatívumot lehetett felfedezni. Az egyik ilyen, hogy az egyes scriptelt események igencsak nyilvánvalóra sikerültek. Érdekes volt például, hogy az egész hadsereg átvonulhatott az ellenség orra előtt egyetlen lövés nélkül, de ha én kiléptem a fal mögül, huszonhárman kezdtek el tüzelni a kis csapatunkra (de legalábbis rám). Kissé furcsa volt az a megoldás is, amikor a „háttérbe rakott” vagyis kilőhetetlen katonát sikerült felfedeznem. Továbbá az is elég hamar nyilvánvalóvá vált, hogy bár számunkra sokszor egyetlen lövés is végzetes lehet, csapattársaink többsége kimondott terminátorként kel fel a sokadig telitalálat után is.
Az új multiplayer pályák méret tekintetében sokszorosai az eddigieknek. Ennek egyik legfőbb oka, hogy a tankok és dzsipek többszemélyes módban is használhatóak a legtöbb új pályán. Játékmódok terén kettővel bővült az eddigi választék. Base Assault módban mindkét fél három bázissal rendelkezik, melyeket először szét kell bombázni, majd egy robbanóanyagot telepítve végleg megsemmisíteni. Az a csapat nyer, aki először pusztítja el mindhárom ellenséges bázist. A telepített bombát pedig meg is kell védeni, mert az S&D módhoz hasonlóan itt is lehetőség van azok hatástalanítására. Domination módban a pályán 5-6 zászlóval megjelölt pont van, ezek egyidejű birtoklása jelenti a győzelmet. Ha odaérünk egy ilyen ponthoz, kb. 10 másodperc alatt foglalhatjuk azt el, melyet a felhúzott zászló jelöl. Ha nem védjük meg, az ellenfél felhúzhatja a helyére saját zászlaját, és így megy ez egészen addig, míg egyik csapatnak nem sikerül elfoglalnia mindet. Emellett persze a régi játékmódokat is felfrissítette az, hogy a pályákon megjelentek a járművek.
Multiplayer módban a pontszerzés már nem csak az általunk lelőtt emberek számától függ. Díjazza a program az adott pálya céljának teljesítésébe való közreműködést, például a robbanóanyagok telepítését vagy egy bázis elfoglalását. Az elért pontszám alapján pedig rangunk folyamatosan nőhet a játék során, ami különböző extrákkal jár. Például több gránát lehet nálunk, távcsövet kapunk, a legmagasabb fokozatot elérve pedig akár légitámadást is kérhetünk a választott célpont fölé. Ez utóbbinak sajnos negatív hatása is van: egyesek láthatóan csak arra hajtanak, hogy gyorsan elérjék az 50 pontot, majd – rosszabb esetben – gondolkodás nélkül az ellenség spawn-pontja fölé küldik a bombázókat.
A United Offensive megjelenésével tovább nőtt a Call of Dutyban már eddig is magas szinten meglévő játékélmény, és bár az alapjátékot se untuk még meg, sokkal több lehetőségünk lett benne, elsődlegesen a multiplayer játékmód kihasználására. A Gray Matter megmutatta, hogyan kell egy profi játékhoz hasonlóan színvonalas kiegészítőt alkotni.
Kód: |
http://rapidshare.de/files/11351977/CODUO.part01.rar.html http://rapidshare.de/files/11352786/CODUO.part02.rar.html http://rapidshare.de/files/11354067/CODUO.part03.rar.html http://rapidshare.de/files/11355017/CODUO.part04.rar.html http://rapidshare.de/files/11356300/CODUO.part05.rar.html http://rapidshare.de/files/11357267/CODUO.part06.rar.html http://rapidshare.de/files/11358655/CODUO.part07.rar.html http://rapidshare.de/files/11359675/CODUO.part08.rar.html http://rapidshare.de/files/11361144/CODUO.part09.rar.html http://rapidshare.de/files/11362203/CODUO.part10.rar.html http://rapidshare.de/files/11363559/CODUO.part11.rar.html http://rapidshare.de/files/11364699/CODUO.part12.rar.html http://rapidshare.de/files/11366050/CODUO.part13.rar.html http://rapidshare.de/files/11366405/CODUO.part14.rar.html
| PASS:warez-bb.org _________________
,,Az élet az egy kacat játék, de baromi jó a grafikája,, ,,Neem, nem akarok Windowsos lélegeztet?gépet!,, ,,A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jöv?re. A másik felének nincs pénze a drogokra.,, ,,Békés álomba szenderülve szeretnék meghalni, mint a nagyapám... Nem a félelemt?l üvöltve, mint az utasai!,, ,,A sün egy makacs madár. Csak akkor hajlandó repülni ha belerúgok.,, ,,Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, de közel van hozzá.,, ,,Ha a hó sárga, ne edd meg!,, ,,Egyszer használt, felbontatlan ejt?erny? eladó,, ,,Olyan nincs, hogy verekedés közben futballmeccs tör ki??,, ,,Van Tesco gazdaságos óvszer, csak el?bb ki kell enni bel?le a kempingsajtot.,, ,,Mostanában annyit dolgozom, hogy már kezd az ivás rovására menni,,
Hova töltsek fel?----------Nagyon fontos tudnivalók----------Hogyan kell helyesen linkelni? | |
Vissza az elejére |
 |
+++Korn+++ |
|
| |
| |